FAQ
שאלות ותשובות
האם התכשיטים עמידים במים?
כל התכשיטים באתר עמידים במים! ועשויים מחומרים stainless steel / כסף 925
האם יש אחריות על התכשיטים?
יש אחריות על עמידות במים על כל התכשיטים, האחריות חלה לשנה מאת מועד הקנייה,
(האחריות אינה כוללת אבדות של פריטים או חלקים מהם, שברים, שריטות, וקרעים)
מהם אמצעי התשלום באתר?
ניתן לשלם באמצעות כל כרטיסי האשראי, או דרך google pay/apple pay, או באמצעות PayPal.
ממה עשויים התכשיטים?
התכשיטים באתר עשויים מחומרים איכותיים: stainless steel / כסף 925
איך אדע שההזמנה התקבלה?
לאחר התשלום, יישלח אליך אישור למייל עם מספר הזמנה.
האם יש אופציה לשלם במזומן?
לצערנו, אין אפשרות לתשלום במזומן.
איך אני יכול לדעת את המידה המתאימה?
באתר יש מדריך מידות שיסייע בבחירת המידה הנכונה.
איך מתבצעת החלפה?
לאחר שהחלטתם להחליף את המוצר, פנו אלינו עם פרטי ההחלפה ותבחרו איך להחזיר את המוצר: באיסוף עצמי בחינם או במשלוח עד הבית בעלות של 30 ש"ח.
כמה זמן לוקח משלוח להגיע?
המשלוח מגיע תוך 1-5 ימי עסקים
מה לעשות אם מוצר אינו זמין במלאי?
במקרה של חוסר במלאי, תשלחו אלינו בפרטי את המוצר החסר ונעדכן אתכם ברגע שהמוצר שיחזור למלאי.
האם יש חנויות פיזיות בהן ניתן לראות את התכשיטים?
כרגע אין חנויות פיזיות, אך יש אפשרות לאיסוף עצמי ברמת גן או משלוח עד הבית תוך 1-5 ימי עסקים.
האם יש אופציה לאריזת מתנה?
כן, כל המוצרים נשלחים באריזת מתנה.
מהי מדיניות ההחזרות?
אם אינכם מרוצים מהרכישה, ניתן להחזיר את המוצר בתוך 14 ימים מיום קבלתו, בתנאי שהמוצר באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש.
איך לעקוב אחרי ההזמנה שלי?
לאחר שההזמנה נשלחת, תקבלו SMS עם מספר מעקב שתוכלו להשתמש בו באתר חברת המשלוחים.
האם יש אפשרות לשלם בתשלומים?
כן, ניתן לחלק לתשלומים בעסקאות מעל סכום מסוים. הפרטים מופיעים בדף התשלום.
מה לעשות אם התכשיט נשבר?
במקרה של תכשיט שנשבר, פנו אלינו עם פרטים ותמונות, וצוות השירות יסייע כמה שניתן.
אל תפספסו!
הירשמו וקבלו 10% הנחה
אנו מזמינים את קהל לקוחותינו להצטרף למועדון שלנו ולקבל הנחות ומבצעים ישירות לתיבת המייל, הצטרפו אלינו!